آموزش فارکس و بازارهای مالی آموزش فارکس و بازارهای مالی .

آموزش فارکس و بازارهای مالی

درک فارکس با این نکات و ترفندهای ساده

سرمایه گذاری در فارکس می تواند یک تلاش مضطرب و مخاطره آمیز باشد. این به دلیل ماهیت پرنوسان بازار به دلیل این واقعیت است که فعال ترین بازار جهان است و 24 ساعت شبانه روز کار می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که کاهش ریسک و سود از آن غیرممکن است. این مقاله برخی از بهترین نکات در فارکس را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند به سرمایه‌گذاران در انجام این کار کمک کند.

بیشتر بدانید:

نکته های آسان برای درک فارکس که هر کسی می تواند استفاده کند

نظرات دیگران را در بازار با مقداری نمک دریافت کنید. اگر به دیگران اجازه دهید تصمیمات شما را با حدس و گمان کنترل کنند، کنترل خود را از دست می دهید. هدف نهایی این است که موقعیت خود را از طریق تصمیم گیری محکم ایجاد کنید که فقط می تواند از شما و اعتماد شما به دانشی که از طریق تکالیف و تجربه به دست آورده اید ناشی شود.

همانطور که وارد معامله در بازار فارکس می شوید، باید شروع به توسعه الگوهای معاملاتی کنید. اگر بخواهید بداهه بسازید، می توانید پول زیادی را از دست بدهید. شما باید سعی کنید معاملات خود را خودکار کنید تا به شرایط خاصی به روش های بسیار مشابه پاسخ دهید.

هنگامی که برای اولین بار تجارت فارکس را شروع می کنید، معاملات خود را حداقل برای یک سال کوچک نگه دارید. این به شما مبنایی می دهد که بدون ریسک مالی زیاد یاد بگیرید. سود و به خصوص زیان آن سال اول به شما می گوید که در آینده چه اقداماتی را انجام دهید.

همیشه ریسک خود را مدیریت کنید. بازار فارکس دشوار است و می تواند شما را با ضربان قلب به چالش بکشد. مقادیر توقف ضرر را تنظیم کنید تا از گم شدن پیراهن خود در رکود جلوگیری کنید. اگر سود می کنید، سود را از بازار بیرون بکشید و سرمایه گذاری اولیه خود را رها کنید.

اگر قصد دارید معاملات فارکس را دنبال کنید، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که زمان بندی ضروری ترین عنصر است. حتی اگر مسیر بازار را مشخص کرده باشید، اگر زمان بندی شما خاموش باشد، ضرر خواهید کرد. گاهی اوقات، زمان بندی شما می تواند تنها چند دقیقه کاهش یابد و باعث می شود به جای برنده، بازنده باشید. همیشه سر وقت باش

هنگام شرکت در معاملات فارکس، اگر احساس ناراحتی می کنید، هرگز در معامله ای شرکت نکنید. یکی از دلایل بزرگ این امر این است که اگر در مورد معامله خاصی راحت نیستید، احتمالاً صبر لازم برای کسب سود در آن معامله را نخواهید داشت. بنابراین، فقط در معاملاتی شرکت کنید که احساس راحتی کنید.

بازارهای فارکس خود را بشناسید اولین بازاری که افتتاح شد، منطقه استرالیا، سپس اروپا و در نهایت، آمریکای شمالی است. اغلب اوقات زمان معاملات یک بازار با زمان دیگر همپوشانی دارد و این دوره را به فعال ترین دوره معاملاتی تبدیل می کند. در طول هفته معاملاتی، همیشه بازاری باز است که در آن می توانید معامله ارزی انجام دهید.

برای موفقیت در معاملات فارکس، باید یاد بگیرید که احساسات خود را از این فرآیند کنار بگذارید. حرص و طمع اغلب افراد را در حین معامله بهتر می کند. آنها در مورد بازگشت غیر واقعی هیجان زده می شوند و این باعث می شود اشتباه کنند. همیشه به ارجاعات و تجربیات منبع خود نگاه کنید.

برای آموزش رایگان فارکس این صفحه را ببینید!

تحلیل بنیادی در حال مطالعه این است که چگونه بازار فارکس تحت تأثیر سیاست و اقتصاد دنیای واقعی قرار می گیرد. این رویدادها عامل افزایش نرخ بهره و ورشکستگی قریب الوقوع بانک ها هستند. استفاده از تحلیل فاندامنتال به شما کمک می کند تا این عوامل را ردیابی کنید و تاثیر آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید تغییرات بازار را پیش بینی کنید و معاملات خود را بر اساس آن انتخاب کنید.

وقتی معاملات را از دست می دهید، هرگز موقعیت های بیشتری را به آن معامله اضافه نکنید. برعکس، شما باید مطمئن باشید که همیشه موقعیت های بیشتری را به یک معامله برنده اضافه می کنید. شما به راحتی می توانید کنترل معاملات از دست دادن را از دست بدهید و آن را به یک زنجیره بزرگ باخت فارکس تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که قبل از انجام حرکت بعدی خود بایستید و نفس بکشید.

پیدا کردن نرم افزار فارکس مناسب برای نیازهای شما باید قدمی باشد که قبل از انتخاب کارگزار بردارید. کارگزاران را می توان در همه جا یافت، اما نرم افزار فارکسی که انتخاب می کنید باید کاملاً مختص دانش شما باشد. ابتدا بهترین نرم افزار را پیدا کنید و سپس به دنبال کارگزاری عالی باشید.

بعد از اینکه در مورد استاپ ضرر در فارکس آموختید، اهمیت توقف های محافظتی را درک خواهید کرد. حتی هنوز هم، باید بدانید که چگونه به طور موثر از آنها استفاده کنید. یک نکته عالی که باید به خاطر بسپارید این است که هرگز یک پایه محافظ را روی یک عدد گرد آشکار قرار ندهید. توقف در موقعیت های طولانی فقط باید زیر اعداد دور قرار گیرد.

برای هر معامله دو درصد توقف ضرر تعیین کنید. فارکس هرگز یک بازی آتش مطمئن نیست و بردهای بزرگ می توانند به سرعت به ضرر تبدیل شوند. آسان است که در بازی همه چیز غرق شوید و بیش از آنچه باید پول خود را به خطر بیندازید. با تنظیم دو درصد توقف ضرر، از حساب خود محافظت می کنید و برای مدت طولانی در بازار مثبت خواهید ماند.

خط حرکت در فارکس همیشه حداقل یک قدم جلوتر از حرکت قیمت است. خط مومنتوم منجر به افزایش یا کاهش قیمت ها می شود، بنابراین به یاد داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید در هر معامله ای قفل کنید، به این خط توجه کنید. نادیده گرفتن آن ممکن است منجر به ضررهای بسیار بزرگ در فارکس شود.

همیشه یک برنامه معاملاتی مکتوب داشته باشید وگرنه برای شکست آماده شده اید. اهداف تجاری خود را تعیین کنید، مانند دو برابر کردن ارزش حساب معاملاتی خود در یک سال. همچنین، سقوط احساسی هنگام از دست دادن معامله و روشی که واقعاً می توانید آن را مدیریت کنید را در نظر بگیرید. به برنامه خود پایبند باشید تا تجربه تجاری خود را موفق کنید.

هنگامی که سیستم معاملاتی فارکس خود را توسعه دادید، باید مرتباً از آن بازدید کنید تا ببینید آیا برای به حداکثر رساندن شانس تجارت موفق خود نیاز به کمی اصلاح دارد یا خیر. این امر به ویژه مهم است زیرا با افزایش تجربه در تجارت فارکس، می خواهید دانش تازه به دست آمده را در سیستم خود اعمال کنید.

سرمایه گذاری به طور کلی، و به ویژه سرمایه گذاری در فارکس، دارای ریسک های ذاتی است. با این حال، همانطور که این مقاله نشان داده است، قطعا راه هایی برای کاهش موثر این خطر وجود دارد. با دانش و استراتژی مناسب، سرمایه گذاری در بازار فارکس می تواند به طور مداوم سودآور باشد. داشتن یک پایه مستحکم مبتنی بر دانش و استراتژی نیز باعث می شود سرمایه گذار مطمئن تری باشد.

برای درک فارکس با این نکات و ترفندهای ساده کلیک کنید:

https://colwebsites.com/forex-with-these-simple-tips/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۴:۱۹ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)