آموزش فارکس و بازارهای مالی آموزش فارکس و بازارهای مالی .

آموزش فارکس و بازارهای مالی

نکته های آسان برای درک فارکس که هر کسی می تواند استفاده کند

بسیاری از مردم حاضرند ابتدا به سمت هر فرصت تجاری که خود را نشان می دهد عجله کنند. متأسفانه، به همین دلیل است که بسیاری از افراد نمی توانند با پلتفرم فارکس درآمد کسب کنند. سرمایه گذاران ناآگاه تصمیمات ناآگاهانه می گیرند. این نکات را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید همیشه به عنوان یک سرمایه گذار آگاه عمل کنید.

با پرخاشگری از دانش خود تجاوز نکنید. اگر یک معامله گر مبتدی هستید، نباید در آرزوی کسب درآمدهای بادآورده از اولین معاملات خود غرق شوید. به یک حساب کوچک پایبند باشید که پای شما را خیس کند و به شما امکان دهد یاد بگیرید که چگونه سرمایه خود را برای بهترین اثر با کمترین ریسک استفاده کنید. دانش خود را بسازید و درآمد شما باید از همین راه پیروی کند.

بیشتر بدانید:
داستان های موفقیت بازار ارز و دام هایی که باید از آنها اجتناب کنید

با شروع با یک حساب آزمایشی برای تجارت فارکس آماده شوید. این حساب‌ها به جای سرمایه‌گذاری پول واقعی و حدس زدن اقداماتی که باید انجام دهید، به شما امکان می‌دهند برای مدتی تمرین کنید. یک حساب آزمایشی به شما امکان می دهد مهارت های خود را تقویت کنید، دانش و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، بنابراین احتمال موفقیت شما بیشتر است!

هنگام معامله ارزها در بازار فارکس مطمئن شوید که همیشه با یک دستور توقف ضرر معامله می کنید. این از ضرر شما در یک معامله جلوگیری می کند. ارزها بسیار نوسان هستند و به راحتی می توان پیراهن خود را از دست داد، اما تا زمانی که با دستور توقف ضرر معامله کنید، می توانید ضرر را به حداقل برسانید.

پس از کسب سود مناسب، به تجارت بعدی بروید. در حالی که خوب است سود خود را برای مدت کوتاهی اجرا کنید، اگر حریص شوید و آن را بیش از حد طولانی بگذرانید، همه چیزهایی را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. به خودتان اجازه دهید کمی سود کمتری داشته باشید تا مطمئن شوید که این سود را حفظ می کنید.

در حالی که بسیاری از مقالات فارکس در مورد تفاوت بین "مبتدیان" و "معامله گران با تجربه" صحبت می کنند، چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که یادگیری فارکس فرآیندی است که هرگز متوقف نمی شود. در طول حرفه فارکس خود باید تلاش کنید تا دانش خود را در مورد فرآیند و مهارت های معاملاتی خود افزایش دهید. ثابت ماندن نمی تواند بهتر از عقب ماندن باشد.

در صورت امکان، زمانی که بازارها بسته هستند، معامله کنید. این همه تمایلات احساسی را از بین می برد و باعث می شود روی برنامه خود و اهداف کلی خود در فارکس تمرکز کنید. اگر زمانی که بازارها بسته هستند معامله می کنید، می توانید به جای تمرکز بر آنچه دیگران انجام می دهند، تصمیمات خود را بر اساس حقایق و احتمالات قرار دهید.

فارکس از پیپ ها برای محاسبه اسپرد استفاده می کند. اسپرد تفاوت بین قیمت پیشنهادی و قیمت درخواستی است. 0.0001 امتیاز اختلاف یک پیپ است. برخی از کارگزاران از مرجع تفاوت برای پیپ ها یا روش متفاوتی برای محاسبه اسپرد استفاده می کنند. مطمئن شوید که متوجه شده اید کارگزار شما چگونه این اطلاعات را ارائه می دهد.

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود سرمایه‌گذاری در بازار فارکس، یادگیری از اشتباهات خود است. یکی از ابزارهای کم رتبه برای این کار، دفتر خاطرات شماست. یادداشت روزانه چیزهایی که آموخته اید و مهمتر از آن اشتباهاتی که مرتکب شده اید، می تواند استراتژی شما را بسیار بهبود بخشد. حداقل، باید فهرستی را به عنوان مرجع اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اید و در آینده باید از آنها اجتناب کنید، حفظ کنید.

از نمودارها و تجزیه و تحلیل تکنیکال برای تدوین یک استراتژی ساده و کارآمد معاملات فارکس استفاده کنید. هنگامی که از نمودارها استفاده می کنید، به راحتی می توانید الگوهای در حال ظهور را مشاهده کنید. شما مجبور نخواهید بود اخبار را دنبال کنید یا اقتصاد را درک کنید، فقط به الگوهای نمودارها و تحلیل تکنیکال خود دقت کنید. این یک روش کارآمد و معقول برای درک چگونگی (نه چرا) حرکت پول است.

همانطور که بسیاری از معامله گران در بازار ارز دوست دارند باور کنند، هیچ رازی برای معامله موفق یا درک بازار وجود ندارد. موفقیت در بازار ارز از برنامه ریزی پیش رو، کار سخت و توسعه یک سیستم بر اساس روندها حاصل می شود. شناخت بازار از انجام تحقیقات حاصل می شود.

اگر در موقعیت بدی قرار گرفتید، منتظر بهبود مجدد بازار نباشید. شما باید یک نقطه توقف ایجاد کنید که بتوانید همه چیز را بفروشید و پول خود را پس بگیرید. پس از رسیدن به این نقطه، باید فوراً بفروشید، مگر اینکه شواهد محکمی داشته باشید که بازار از آن نقطه پایین تر نخواهد رفت.

باید توجه داشته باشید که هیچ ترفند جادویی پنهانی یا نه در پشت فارکس وجود ندارد. اگر سخت مطالعه کنید و بازار را درک کنید، درآمد کسب خواهید کرد. شما همچنین باید مایل به ریسک باشید و پول کافی برای شروع سرمایه گذاری داشته باشید. منتظر راه حل آسانی نباشید که به شما امکان می دهد بدون هیچ کاری درآمد کسب کنید.

قبل از شروع معامله در فارکس، میزان تحمل ریسک خود را درک کنید. برای پیدا کردن، از یک حساب آزمایشی استفاده کنید و ببینید سطح تحمل شما کجاست. اطمینان حاصل کنید که سرمایه تجاری شما با تحمل ریسک شما مطابقت دارد. اگر می خواهید وارد معاملات بزرگ تری شوید، سرمایه کافی داشته باشید تا حاشیه خود را به باد ندهید. همیشه مطمئن شوید که با پولی معامله می کنید که می توانید از دست بدهید.

قبل از خرید نرم افزار معاملاتی فارکس حتماً شرایط نصب آن را بررسی کنید. اگر نرم افزاری خریداری می کنید و رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما نمی تواند آن را اجرا کند، مشکل دارید. اگر نرم افزار روی رایانه شما اجرا نمی شود، باید آن را ارتقا دهید یا یک نرم افزار جدید خریداری کنید.

واکنش روده خود را دنبال کنید. اگر چیزی به شما می گوید وارد معامله نشوید، آن را انجام ندهید. گاهی اوقات عقل شما دقیق تر از روندها یا اطلاعات داخلی است، بنابراین وقتی چیزی به شما می گوید حتما به آن گوش دهید. ممکن است پول زیادی برای شما صرفه جویی کند.

در فارکس، خواهید دید که دلار ایالات متحده یکی از ارزهای مورد معامله است. تقریباً هشتاد و نه درصد از معاملات در سراسر جهان مربوط به ارز ایالات متحده است. سایر موارد عبارتند از یورو، ین (ژاپن)، استرلینگ (بریتانیا)، فرانک (سوئیس) و پوند استرالیا. برای اینکه خودتان را در فارکس بهتر کنید، مطمئن شوید که در مورد هر یک از این موارد تحقیق عمیقی انجام می دهید، زیرا این موارد هستند که بیشتر با آنها در تماس خواهید بود.

از بین هر فردی که تا به حال در بازار ارز به سود رسیده است، می توانید 100٪ مطمئن باشید که هیچ یک از آنها در این بازار خوش شانس نبوده اند. همه آن‌ها می‌دانند دارند چه کار می‌کنند و همه از فرصت‌ها استفاده می‌کنند. اگر نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید، می توانید یاد بگیرید که همین کار را انجام دهید.

برای آشنایی با 7 نکته ساده برای مبتدیان تجارت فارکس کلیک کنید:

https://theideaconsultants.com/blogeng/7-tips-for-forex-beginners


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۶:۱۶ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)