آموزش فاركس و بازارهاي مالي آموزش فاركس و بازارهاي مالي .

آموزش فاركس و بازارهاي مالي

درك فاركس با اين نكات و ترفندهاي ساده

سرمايه گذاري در فاركس مي تواند يك تلاش مضطرب و مخاطره آميز باشد. اين به دليل ماهيت پرنوسان بازار به دليل اين واقعيت است كه فعال ترين بازار جهان است و 24 ساعت شبانه روز كار مي كند. با اين حال، اين بدان معنا نيست كه كاهش ريسك و سود از آن غيرممكن است. اين مقاله برخي از بهترين نكات در فاركس را به اشتراك مي‌گذارد كه مي‌تواند به سرمايه‌گذاران در انجام اين كار كمك كند.

بيشتر بدانيد:

نكته هاي آسان براي درك فاركس كه هر كسي مي تواند استفاده كند

نظرات ديگران را در بازار با مقداري نمك دريافت كنيد. اگر به ديگران اجازه دهيد تصميمات شما را با حدس و گمان كنترل كنند، كنترل خود را از دست مي دهيد. هدف نهايي اين است كه موقعيت خود را از طريق تصميم گيري محكم ايجاد كنيد كه فقط مي تواند از شما و اعتماد شما به دانشي كه از طريق تكاليف و تجربه به دست آورده ايد ناشي شود.

همانطور كه وارد معامله در بازار فاركس مي شويد، بايد شروع به توسعه الگوهاي معاملاتي كنيد. اگر بخواهيد بداهه بسازيد، مي توانيد پول زيادي را از دست بدهيد. شما بايد سعي كنيد معاملات خود را خودكار كنيد تا به شرايط خاصي به روش هاي بسيار مشابه پاسخ دهيد.

هنگامي كه براي اولين بار تجارت فاركس را شروع مي كنيد، معاملات خود را حداقل براي يك سال كوچك نگه داريد. اين به شما مبنايي مي دهد كه بدون ريسك مالي زياد ياد بگيريد. سود و به خصوص زيان آن سال اول به شما مي گويد كه در آينده چه اقداماتي را انجام دهيد.

هميشه ريسك خود را مديريت كنيد. بازار فاركس دشوار است و مي تواند شما را با ضربان قلب به چالش بكشد. مقادير توقف ضرر را تنظيم كنيد تا از گم شدن پيراهن خود در ركود جلوگيري كنيد. اگر سود مي كنيد، سود را از بازار بيرون بكشيد و سرمايه گذاري اوليه خود را رها كنيد.

اگر قصد داريد معاملات فاركس را دنبال كنيد، نكته مهمي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه زمان بندي ضروري ترين عنصر است. حتي اگر مسير بازار را مشخص كرده باشيد، اگر زمان بندي شما خاموش باشد، ضرر خواهيد كرد. گاهي اوقات، زمان بندي شما مي تواند تنها چند دقيقه كاهش يابد و باعث مي شود به جاي برنده، بازنده باشيد. هميشه سر وقت باش

هنگام شركت در معاملات فاركس، اگر احساس ناراحتي مي كنيد، هرگز در معامله اي شركت نكنيد. يكي از دلايل بزرگ اين امر اين است كه اگر در مورد معامله خاصي راحت نيستيد، احتمالاً صبر لازم براي كسب سود در آن معامله را نخواهيد داشت. بنابراين، فقط در معاملاتي شركت كنيد كه احساس راحتي كنيد.

بازارهاي فاركس خود را بشناسيد اولين بازاري كه افتتاح شد، منطقه استراليا، سپس اروپا و در نهايت، آمريكاي شمالي است. اغلب اوقات زمان معاملات يك بازار با زمان ديگر همپوشاني دارد و اين دوره را به فعال ترين دوره معاملاتي تبديل مي كند. در طول هفته معاملاتي، هميشه بازاري باز است كه در آن مي توانيد معامله ارزي انجام دهيد.

براي موفقيت در معاملات فاركس، بايد ياد بگيريد كه احساسات خود را از اين فرآيند كنار بگذاريد. حرص و طمع اغلب افراد را در حين معامله بهتر مي كند. آنها در مورد بازگشت غير واقعي هيجان زده مي شوند و اين باعث مي شود اشتباه كنند. هميشه به ارجاعات و تجربيات منبع خود نگاه كنيد.

براي آموزش رايگان فاركس اين صفحه را ببينيد!

تحليل بنيادي در حال مطالعه اين است كه چگونه بازار فاركس تحت تأثير سياست و اقتصاد دنياي واقعي قرار مي گيرد. اين رويدادها عامل افزايش نرخ بهره و ورشكستگي قريب الوقوع بانك ها هستند. استفاده از تحليل فاندامنتال به شما كمك مي كند تا اين عوامل را رديابي كنيد و تاثير آنها را تجزيه و تحليل كنيد تا بتوانيد تغييرات بازار را پيش بيني كنيد و معاملات خود را بر اساس آن انتخاب كنيد.

وقتي معاملات را از دست مي دهيد، هرگز موقعيت هاي بيشتري را به آن معامله اضافه نكنيد. برعكس، شما بايد مطمئن باشيد كه هميشه موقعيت هاي بيشتري را به يك معامله برنده اضافه مي كنيد. شما به راحتي مي توانيد كنترل معاملات از دست دادن را از دست بدهيد و آن را به يك زنجيره بزرگ باخت فاركس تبديل كنيد. به ياد داشته باشيد كه قبل از انجام حركت بعدي خود بايستيد و نفس بكشيد.

پيدا كردن نرم افزار فاركس مناسب براي نيازهاي شما بايد قدمي باشد كه قبل از انتخاب كارگزار برداريد. كارگزاران را مي توان در همه جا يافت، اما نرم افزار فاركسي كه انتخاب مي كنيد بايد كاملاً مختص دانش شما باشد. ابتدا بهترين نرم افزار را پيدا كنيد و سپس به دنبال كارگزاري عالي باشيد.

بعد از اينكه در مورد استاپ ضرر در فاركس آموختيد، اهميت توقف هاي محافظتي را درك خواهيد كرد. حتي هنوز هم، بايد بدانيد كه چگونه به طور موثر از آنها استفاده كنيد. يك نكته عالي كه بايد به خاطر بسپاريد اين است كه هرگز يك پايه محافظ را روي يك عدد گرد آشكار قرار ندهيد. توقف در موقعيت هاي طولاني فقط بايد زير اعداد دور قرار گيرد.

براي هر معامله دو درصد توقف ضرر تعيين كنيد. فاركس هرگز يك بازي آتش مطمئن نيست و بردهاي بزرگ مي توانند به سرعت به ضرر تبديل شوند. آسان است كه در بازي همه چيز غرق شويد و بيش از آنچه بايد پول خود را به خطر بيندازيد. با تنظيم دو درصد توقف ضرر، از حساب خود محافظت مي كنيد و براي مدت طولاني در بازار مثبت خواهيد ماند.

خط حركت در فاركس هميشه حداقل يك قدم جلوتر از حركت قيمت است. خط مومنتوم منجر به افزايش يا كاهش قيمت ها مي شود، بنابراين به ياد داشته باشيد كه قبل از اينكه بخواهيد در هر معامله اي قفل كنيد، به اين خط توجه كنيد. ناديده گرفتن آن ممكن است منجر به ضررهاي بسيار بزرگ در فاركس شود.

هميشه يك برنامه معاملاتي مكتوب داشته باشيد وگرنه براي شكست آماده شده ايد. اهداف تجاري خود را تعيين كنيد، مانند دو برابر كردن ارزش حساب معاملاتي خود در يك سال. همچنين، سقوط احساسي هنگام از دست دادن معامله و روشي كه واقعاً مي توانيد آن را مديريت كنيد را در نظر بگيريد. به برنامه خود پايبند باشيد تا تجربه تجاري خود را موفق كنيد.

هنگامي كه سيستم معاملاتي فاركس خود را توسعه داديد، بايد مرتباً از آن بازديد كنيد تا ببينيد آيا براي به حداكثر رساندن شانس تجارت موفق خود نياز به كمي اصلاح دارد يا خير. اين امر به ويژه مهم است زيرا با افزايش تجربه در تجارت فاركس، مي خواهيد دانش تازه به دست آمده را در سيستم خود اعمال كنيد.

سرمايه گذاري به طور كلي، و به ويژه سرمايه گذاري در فاركس، داراي ريسك هاي ذاتي است. با اين حال، همانطور كه اين مقاله نشان داده است، قطعا راه هايي براي كاهش موثر اين خطر وجود دارد. با دانش و استراتژي مناسب، سرمايه گذاري در بازار فاركس مي تواند به طور مداوم سودآور باشد. داشتن يك پايه مستحكم مبتني بر دانش و استراتژي نيز باعث مي شود سرمايه گذار مطمئن تري باشد.

براي درك فاركس با اين نكات و ترفندهاي ساده كليك كنيد:

https://colwebsites.com/forex-with-these-simple-tips/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۴:۱۹ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)

نكته هاي آسان براي درك فاركس كه هر كسي مي تواند استفاده كند

بسياري از مردم حاضرند ابتدا به سمت هر فرصت تجاري كه خود را نشان مي دهد عجله كنند. متأسفانه، به همين دليل است كه بسياري از افراد نمي توانند با پلتفرم فاركس درآمد كسب كنند. سرمايه گذاران ناآگاه تصميمات ناآگاهانه مي گيرند. اين نكات را بخوانيد تا دريابيد كه چگونه مي توانيد هميشه به عنوان يك سرمايه گذار آگاه عمل كنيد.

با پرخاشگري از دانش خود تجاوز نكنيد. اگر يك معامله گر مبتدي هستيد، نبايد در آرزوي كسب درآمدهاي بادآورده از اولين معاملات خود غرق شويد. به يك حساب كوچك پايبند باشيد كه پاي شما را خيس كند و به شما امكان دهد ياد بگيريد كه چگونه سرمايه خود را براي بهترين اثر با كمترين ريسك استفاده كنيد. دانش خود را بسازيد و درآمد شما بايد از همين راه پيروي كند.

بيشتر بدانيد:
داستان هاي موفقيت بازار ارز و دام هايي كه بايد از آنها اجتناب كنيد

با شروع با يك حساب آزمايشي براي تجارت فاركس آماده شويد. اين حساب‌ها به جاي سرمايه‌گذاري پول واقعي و حدس زدن اقداماتي كه بايد انجام دهيد، به شما امكان مي‌دهند براي مدتي تمرين كنيد. يك حساب آزمايشي به شما امكان مي دهد مهارت هاي خود را تقويت كنيد، دانش و اعتماد به نفس خود را افزايش دهيد، بنابراين احتمال موفقيت شما بيشتر است!

هنگام معامله ارزها در بازار فاركس مطمئن شويد كه هميشه با يك دستور توقف ضرر معامله مي كنيد. اين از ضرر شما در يك معامله جلوگيري مي كند. ارزها بسيار نوسان هستند و به راحتي مي توان پيراهن خود را از دست داد، اما تا زماني كه با دستور توقف ضرر معامله كنيد، مي توانيد ضرر را به حداقل برسانيد.

پس از كسب سود مناسب، به تجارت بعدي برويد. در حالي كه خوب است سود خود را براي مدت كوتاهي اجرا كنيد، اگر حريص شويد و آن را بيش از حد طولاني بگذرانيد، همه چيزهايي را كه به دست آورده ايد از دست خواهيد داد. به خودتان اجازه دهيد كمي سود كمتري داشته باشيد تا مطمئن شويد كه اين سود را حفظ مي كنيد.

در حالي كه بسياري از مقالات فاركس در مورد تفاوت بين "مبتديان" و "معامله گران با تجربه" صحبت مي كنند، چيزي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه يادگيري فاركس فرآيندي است كه هرگز متوقف نمي شود. در طول حرفه فاركس خود بايد تلاش كنيد تا دانش خود را در مورد فرآيند و مهارت هاي معاملاتي خود افزايش دهيد. ثابت ماندن نمي تواند بهتر از عقب ماندن باشد.

در صورت امكان، زماني كه بازارها بسته هستند، معامله كنيد. اين همه تمايلات احساسي را از بين مي برد و باعث مي شود روي برنامه خود و اهداف كلي خود در فاركس تمركز كنيد. اگر زماني كه بازارها بسته هستند معامله مي كنيد، مي توانيد به جاي تمركز بر آنچه ديگران انجام مي دهند، تصميمات خود را بر اساس حقايق و احتمالات قرار دهيد.

فاركس از پيپ ها براي محاسبه اسپرد استفاده مي كند. اسپرد تفاوت بين قيمت پيشنهادي و قيمت درخواستي است. 0.0001 امتياز اختلاف يك پيپ است. برخي از كارگزاران از مرجع تفاوت براي پيپ ها يا روش متفاوتي براي محاسبه اسپرد استفاده مي كنند. مطمئن شويد كه متوجه شده ايد كارگزار شما چگونه اين اطلاعات را ارائه مي دهد.

يكي از بهترين راه‌ها براي بهبود سرمايه‌گذاري در بازار فاركس، يادگيري از اشتباهات خود است. يكي از ابزارهاي كم رتبه براي اين كار، دفتر خاطرات شماست. يادداشت روزانه چيزهايي كه آموخته ايد و مهمتر از آن اشتباهاتي كه مرتكب شده ايد، مي تواند استراتژي شما را بسيار بهبود بخشد. حداقل، بايد فهرستي را به عنوان مرجع اشتباهاتي كه در گذشته مرتكب شده ايد و در آينده بايد از آنها اجتناب كنيد، حفظ كنيد.

از نمودارها و تجزيه و تحليل تكنيكال براي تدوين يك استراتژي ساده و كارآمد معاملات فاركس استفاده كنيد. هنگامي كه از نمودارها استفاده مي كنيد، به راحتي مي توانيد الگوهاي در حال ظهور را مشاهده كنيد. شما مجبور نخواهيد بود اخبار را دنبال كنيد يا اقتصاد را درك كنيد، فقط به الگوهاي نمودارها و تحليل تكنيكال خود دقت كنيد. اين يك روش كارآمد و معقول براي درك چگونگي (نه چرا) حركت پول است.

همانطور كه بسياري از معامله گران در بازار ارز دوست دارند باور كنند، هيچ رازي براي معامله موفق يا درك بازار وجود ندارد. موفقيت در بازار ارز از برنامه ريزي پيش رو، كار سخت و توسعه يك سيستم بر اساس روندها حاصل مي شود. شناخت بازار از انجام تحقيقات حاصل مي شود.

اگر در موقعيت بدي قرار گرفتيد، منتظر بهبود مجدد بازار نباشيد. شما بايد يك نقطه توقف ايجاد كنيد كه بتوانيد همه چيز را بفروشيد و پول خود را پس بگيريد. پس از رسيدن به اين نقطه، بايد فوراً بفروشيد، مگر اينكه شواهد محكمي داشته باشيد كه بازار از آن نقطه پايين تر نخواهد رفت.

بايد توجه داشته باشيد كه هيچ ترفند جادويي پنهاني يا نه در پشت فاركس وجود ندارد. اگر سخت مطالعه كنيد و بازار را درك كنيد، درآمد كسب خواهيد كرد. شما همچنين بايد مايل به ريسك باشيد و پول كافي براي شروع سرمايه گذاري داشته باشيد. منتظر راه حل آساني نباشيد كه به شما امكان مي دهد بدون هيچ كاري درآمد كسب كنيد.

قبل از شروع معامله در فاركس، ميزان تحمل ريسك خود را درك كنيد. براي پيدا كردن، از يك حساب آزمايشي استفاده كنيد و ببينيد سطح تحمل شما كجاست. اطمينان حاصل كنيد كه سرمايه تجاري شما با تحمل ريسك شما مطابقت دارد. اگر مي خواهيد وارد معاملات بزرگ تري شويد، سرمايه كافي داشته باشيد تا حاشيه خود را به باد ندهيد. هميشه مطمئن شويد كه با پولي معامله مي كنيد كه مي توانيد از دست بدهيد.

قبل از خريد نرم افزار معاملاتي فاركس حتماً شرايط نصب آن را بررسي كنيد. اگر نرم افزاري خريداري مي كنيد و رايانه يا دستگاه تلفن همراه شما نمي تواند آن را اجرا كند، مشكل داريد. اگر نرم افزار روي رايانه شما اجرا نمي شود، بايد آن را ارتقا دهيد يا يك نرم افزار جديد خريداري كنيد.

واكنش روده خود را دنبال كنيد. اگر چيزي به شما مي گويد وارد معامله نشويد، آن را انجام ندهيد. گاهي اوقات عقل شما دقيق تر از روندها يا اطلاعات داخلي است، بنابراين وقتي چيزي به شما مي گويد حتما به آن گوش دهيد. ممكن است پول زيادي براي شما صرفه جويي كند.

در فاركس، خواهيد ديد كه دلار ايالات متحده يكي از ارزهاي مورد معامله است. تقريباً هشتاد و نه درصد از معاملات در سراسر جهان مربوط به ارز ايالات متحده است. ساير موارد عبارتند از يورو، ين (ژاپن)، استرلينگ (بريتانيا)، فرانك (سوئيس) و پوند استراليا. براي اينكه خودتان را در فاركس بهتر كنيد، مطمئن شويد كه در مورد هر يك از اين موارد تحقيق عميقي انجام مي دهيد، زيرا اين موارد هستند كه بيشتر با آنها در تماس خواهيد بود.

از بين هر فردي كه تا به حال در بازار ارز به سود رسيده است، مي توانيد 100٪ مطمئن باشيد كه هيچ يك از آنها در اين بازار خوش شانس نبوده اند. همه آن‌ها مي‌دانند دارند چه كار مي‌كنند و همه از فرصت‌ها استفاده مي‌كنند. اگر نكات ذكر شده در بالا را دنبال كنيد، مي توانيد ياد بگيريد كه همين كار را انجام دهيد.

براي آشنايي با 7 نكته ساده براي مبتديان تجارت فاركس كليك كنيد:

https://theideaconsultants.com/blogeng/7-tips-for-forex-beginners


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۶:۱۶ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)

داستان هاي موفقيت بازار ارز و دام هايي كه بايد از آنها اجتناب كنيد

اگر مي خواهيد شروع به كسب درآمد كنيد، فاركس مكان مناسبي براي شما است. امروزه بسياري از مردم مي خواهند وارد بازار فاركس شوند، اما مطمئن نيستند كه براي موفقيت چه كاري بايد انجام دهند. شما بايد به ياد داشته باشيد كه بايد تا آنجا كه مي توانيد اطلاعات را ياد بگيريد، بنابراين مي توانيد ياد بگيريد كه موفق شويد.

يك نكته عالي براي معاملات فاركس اين است كه هنگام ساختن يك سيستم معاملاتي از يك فرآيند پنج مرحله اي پيروي كنيد. ابتدا بايد با يك مفهوم شروع كنيد. دوم، شما بايد اين مفهوم را به مجموعه اي از قوانين تبديل كنيد. سوم، شما بايد آن را در نمودارها مشاهده كنيد. چهارم، شما بايد از يك دمو براي آزمايش آن استفاده كنيد. در نهايت، شما بايد نتايج را بررسي كنيد.

بيشتر بدانيد:

كارگزار فاركس چيست؟

هنگام معامله در بازار ارز، مهم است كه به محض وقوع ضررهاي خود را كوتاه كنيد. اين وسوسه انگيز است كه به اميد جبران بخشي از چيزهايي كه از دست داده ايد، اجازه دهيد ضررها پيش برود، اما اين به ندرت به نتيجه مي رسد. در نقطه‌اي بفروشيد كه به نظر شما ريسك قابل قبولي است و ادامه دهيد.

هميشه هنگام معامله كنترل ريسك را اعمال كنيد. شما مي توانيد با تعيين نقاط خروج از قبل قبل از هر معامله، ضررهاي خود را در بازار فاركس به حداقل برسانيد، هرگز بيش از 3 تا 4 درصد از سرمايه خود را در هر معامله اي ريسك نكنيد و در صورت از دست دادن مقدار از پيش تعيين شده اوليه خود، از معاملات فاصله بگيريد. سرمايه، پايتخت.

زبان فني مورد استفاده در دنياي تجارت ارز را بياموزيد. هنگام خواندن مقالات آموزنده اخبار فاركس، ممكن است از اصطلاحاتي استفاده شود كه متوجه نشويد. با در اختيار داشتن واژه نامه اي از اصطلاحات رايج فاركس، مي توانيد به سرعت معني اين اصطلاحات را دريابيد و درك بيشتري از مقالات خبري خواهيد داشت.

هر معامله گر فاركس، چه با تجربه باشد و چه نباشد، بايد برنامه اي تنظيم كند و در حين معامله به آن پايبند باشد. تنظيم يك برنامه به شما اين امكان را مي دهد كه با موفقيت به اهداف خود دست يابيد و مي تواند برخي از ريسك هاي مرتبط با تجارت را كاهش دهد. يك برنامه خوب فكر شده مي تواند استراتژي هاي معاملاتي شما را بسيار موثرتر كند.

مطمئن شويد كه براي كسب اطلاعات در مورد سطوح فيبوناچي و نحوه استفاده از آنها براي تجارت فاركس وقت بگذاريد. اين مي تواند بسيار مفيد باشد. اين مطالعه به شما كمك مي كند تا در مورد بهترين استراتژي هاي خروج و بسياري موارد ديگر بياموزيد. براي يادگيري آن وقت بگذاريد و اين مي تواند شما را به لبه جديد تجارت برساند.

مطمئن شويد كه در بازار فاركس در حد توان خود معامله مي كنيد. براي اينكه در بلندمدت جلو بياييد، بايد توانايي جذب ضررهاي اجتناب ناپذير را داشته باشيد. براي پولي كه مي خواهيد معامله كنيد، يك صندوق ويژه كنار بگذاريد و فقط از آن در بازار استفاده كنيد.

اگر با اميد به دست آوردن بازدهي 500 درصدي معامله مي‌كنيد، زيرا اين همان چيزي است كه به شما قول داده شده بود، زيرا با احساسات معامله مي‌كنيد، خوب عمل نمي‌كنيد. حرص و طمع سود شما را از بين مي برد. اگر نكته اي دريافت كرديد، منبع را بررسي كنيد، ارجاعات را بررسي كنيد و ارزيابي كنيد كه آيا ريسك خوبي است يا خير.

بازارهاي فاركس مي توانند بسيار ريسك پذير باشند. بنابراين، هنگام سرمايه گذاري، بايد سرمايه گذاري هاي خود را پوشش دهيد. يكي از راه هاي عالي براي انجام اين كار استفاده از گزينه ها است. يك گزينه اساساً به شما اين امكان را مي دهد كه در آينده براي يك ارز با نرخ تعيين شده معامله كنيد. اگر نرخ فعلي بهتر است؛ با اين حال، همچنان مي توانيد با نرخ فعلي معامله كنيد. هنگامي كه تصميم به سرمايه گذاري در يك ارز مي گيريد، داشتن گزينه اي براي بازپرداخت مي تواند ريسك شما را كاهش دهد.

خودتان مراقب معاملات خود باشيد. زياد به نرم افزارها و ابزارهايي كه قرار است تجارت شما را براي شما انجام دهند تكيه نكنيد. به هر حال اين پول شماست و بايد چشمان خود و انساني خود را روي آن نگه داريد. اگر بازار به طور ناگهاني تغيير كرد، شما (نه يك نرم افزار) بايد تصميم بگيريد كه چه كاري انجام دهيد!

معاملات خود را فقط با يك استراتژي معاملاتي فاركس كه به خودتان ثابت كرده ايد انجام دهيد. بسياري از انجمن هاي فاركس، معامله گراني دارند كه استراتژي هاي خود را ارائه مي دهند. اگرچه ممكن است ورود به بازار با يكي از اين استراتژي‌هاي "تثبيت‌شده" آسان به نظر برسد، اما تنها راهبردهاي "ثابت‌شده" كه بايد از آنها استفاده كنيد، آنهايي هستند كه نتايج خوبي را به طور مداوم در حساب آزمايشي شما به دست آورده‌اند.

بدانيد كه چرا تجارت فاركس را انتخاب كرده ايد. آيا به عنوان يك سرگرمي تجارت مي كنيد؟ فاركس مي‌تواند بسيار سرگرم‌كننده باشد، اما اگر مي‌خواهيد در نهايت سود ببريد، همچنان كار زيادي مي‌طلبد. آيا براي رسيدن به يك روز پرداخت بزرگ در آن هستيد؟ صادق بودن با خودتان مي تواند به درك بهتري از آنچه بايد روي آن تمركز كنيد منجر شود و ممكن است شما را به تجربه بسيار موفقي در تجارت فاركس برساند.

زماني كه در بازار ارز ضرر مي كنيد، هرگز نبايد براي جبران ضرر خود به دنبال انتقام از بازار باشيد. انتقام جويي شما را از استفاده از فرصت هاي ديگر بازار باز مي دارد در حالي كه سعي مي كنيد با واحد پولي معامله كنيد كه ضرر را تجربه كرده ايد.

دريابيد كه كدام جفت ارز با سبك معاملاتي شخصي شما مطابقت دارد تا شانس موفقيت خود را بهينه كنيد. برخي از جفت ها اغلب در طول يك روز در نوسان هستند در حالي كه برخي ديگر به آرامي در يك دوره زماني تغيير مي كنند. كدام يك به بهترين وجه در محدوده ريسك شما قرار مي گيرند؟ در حالي كه مجبور نيستيد به طور انحصاري روي هر يك از اين دو نوع تمركز كنيد، انتخاب جفت هايي كه به خوبي با استراتژي هاي شما كار مي كنند را به عادت تبديل كنيد.

هنگامي كه براي ايجاد يك برنامه يا هدف وقت گذاشتيد، به اسلحه خود بچسبيد! به هر دليلي از آن برنامه دور نشويد يا مطمئناً متوجه مي شويد كه خطراتي كه انجام مي دهيد شما را به سمت ويراني مالي سوق مي دهد. بازه زماني را كه قرار است بهترين كار را براي شما انجام دهد را بشناسيد و به آن پايبند باشيد.

با تمام اطلاعاتي كه به تازگي آموخته‌ايد، بايد به فكر راه‌هايي باشيد كه مي‌توانيد از آموخته‌هاي خود استفاده كنيد و از آن براي موفقيت در فاركس استفاده كنيد. تا جايي كه مي توانيد سعي كنيد اطلاعات بيشتري بياموزيد و همچنين هر زمان كه احساس كرديد آن اطلاعات را به كار ببريد.

براي آشنايي با مهمترين دلايل شكست معامله گران فاركس كليك كنيد:

https://www.investopedia.com/articles/forex/10/top-reasons-forex-traders-fail.asp


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۱:۱۴ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)

كارگزار فاركس چيست؟

آيا مي خواهيد شرط بندي كنيد كه پوند انگليس پس از رويدادي مانند BREXIT كاهش مي يابد؟ پس بايد جفت USD/GBP را معامله كنيد. بازار فاركس كه شامل هر ارز در جهان است، با گردش مالي روزانه حدود 6.5 تريليون دلار، بزرگترين و نقدشونده ترين بازار جهان است.

براي دسترسي به اين بازار به يك كارگزار آنلاين نياز داريد. براي انتخاب كارگزار مناسب براي معامله، بايد بدانيد كه آنها چگونه كار مي كنند و مهمتر از همه، چگونه مي توانند به شما كمك كنند.

براي آشنايي با بروكر فاركس اين مقاله را بخوانيد!

هر كارگزاري متفاوت است و ويژگي ها و افت هاي خاص خود را دارد. برخي از كارگزاران ممكن است تمركز بيشتري بر پشتيباني مشتري يا كارمزدهاي پايين داشته باشند، در حالي كه برخي ديگر ممكن است ابزارها و منابع پيشرفته تري ارائه دهند. دانستن سبك سرمايه گذاري خود و اينكه دوست داريد كارگزار شما در چه زمينه هايي قوي باشد، محدود كردن جستجو را براي شما آسان تر مي كند.

البته مواردي نيز وجود دارد كه هنگام جستجوي كارگزار ايده آل خود بايد از آنها آگاه باشيد، اين صنعت داراي مقررات متفاوتي است و كشورهاي مختلف قوانين سخت گيرانه تري را اجرا مي كنند.

در اين راهنما، ما قصد داريم به بررسي اين موضوع بپردازيم كه چگونه كارگزاران فاركس مي‌توانند به شما در مسير موفقيت كمك كنند، چگونه پول در مي‌آورند، و هنگام انتخاب كارگزار براي شما به چه نكاتي توجه كنيد.

كارگزار فاركس چيست؟ ?

كارگزاران فاركس اساساً به عنوان واسطه بين يك معامله گر فاركس و بين بانكي يا شبكه بانك ها كار مي كنند تا شما را قادر به خريد و فروش ارزهاي خارجي كنند. يك كارگزار فاركس قيمت ها را از بانك ها دريافت مي كند و بهترين قيمت موجود را به شما ارائه مي دهد.

كارگزاران فاركس را مي توان يك كارگزار خرده فروشي فاركس يا يك كارگزار معاملات ارز نيز ناميد. هنگامي كه يك دلال داريد، مي‌توانيد به بازار دسترسي داشته باشيد تا در مورد افزايش يا كاهش قيمت‌ها گمانه‌زني كنيد به اين اميد كه بتوانيد برنده سوروس بزرگ خود شويد - بسيار خوب، بنابراين ممكن است آنقدر پول براي از دست دادن (هنوز) نداشته باشيد، اما يك برد بزرگ خواهيد داشت. با اين حال! موسسات يا شركت هاي بزرگ نيز مي توانند از خدمات كارگزاري بهره مند شوند.
درك نقش يك كارگزار فاركس ?

به منظور معامله، شما نياز به دسترسي به جفت ارز داريد. كارگزاران با دادن دسترسي به جفت ارزهاي اصلي، از جمله:

يورو/دلار آمريكا
GBP/USD
USD/JPY
USD/CHF

در كنار ساير ارزهاي G10.

سپس مي توانيد خريد و فروش جفت ارز را آغاز كنيد. به عنوان مثال، خريد پوند انگليس با دلار آمريكا مستلزم خريد جفت پوند/دلار آمريكا است. هنگامي كه اين كار را انجام داديد، مي توانيد با بستن جفت زماني كه نرخ ارز به نفع شما تغيير مي كند، سود كسب كنيد.
افتتاح حساب ?

افتتاح حساب معاملاتي فاركس در طول سال ها آسان تر شده است. اكنون، اين يك كار كاملاً ساده و سرراست است و به طور كلي فقط چند مرحله كوتاه براي تكميل نياز دارد. كل فرآيند فقط بايد چند روز طول بكشد.

براي باز كردن يك حساب كاربري در E*Trade، به عنوان مثال، شما به سادگي نوع حسابي را كه مي خواهيد باز كنيد انتخاب كنيد، سپس درخواست آنلاين آنها را پر كنيد - اين نمي تواند آسان تر باشد!

? به خاطر داشته باشيد: برخي از كارگزاران فاركس از شما مي خواهند حداقل حساب داشته باشيد. با اين حال، با حركت صنعت به سمت كارمزد صفر، كارگزاران كمتري اين درخواست را دارند.
با اهرم درآمد خود را افزايش دهيد ⚖️

يك كارگزار به شما اهرمي با حساب شما ارائه مي دهد كه مقدار آن متفاوت است. اين اهرم مي تواند از 10:1 تا 100:1 باشد. به عنوان مثال، اگر شما 500 دلار داريد، كارگزار شما ممكن است اهرمي 100:1 ارائه دهد كه به اين معني است كه مي توانيد معامله اوليه يك جفت ارز را تا 50000 دلار انجام دهيد.

با اين حال اجازه ندهيد اين به ذهن شما برسد. معامله گران اغلب مي توانند خطرات همراه با اهرم را فراموش كنند. اين مي تواند سود شما را افزايش دهد اما همچنين مي تواند شما را در مسير يك ضرر وحشتناك سوق دهد.
كميسيون و كارمزد كارگزاران: تغيير به سمت تجارت در دسترس ?

صنعت كارگزاري به طور سنتي بيشتر درآمد خود را از كميسيون و كارمزد به دست مي‌آورد، اما ما اكنون به عصر جديدي نزديك مي‌شويم كه بسياري از كارگزاران براي حفظ رقابت، هزينه‌ها را كاهش داده و حذف مي‌كنند.

هنوز همه كارگزاران به مرحله كارمزد صفر نرسيده‌اند، بنابراين بايد از كارمزدها و كميسيون‌هاي فردي بسته به كارگزار آگاه باشيد. برخي از كارگزاران، از جمله Robinhood، به دليل سياست كارمزد صفر خود شناخته شده اند، در حالي كه كارگزاران آنلاين از جمله Charles Schwab به سرعت در حال پيگيري هستند.
اسپرد ↔️

اسپرد يكي از راه هايي است كه كارگزاران پول جمع مي كنند. اين تفاوت بين قيمت پيشنهادي و درخواستي يك جفت ارز، يا به عبارت ديگر، قيمتي است كه در آن خريد و فروش مي شود. كارگزاران فاركس بازار را تجزيه و تحليل مي كنند و سپس قيمت اين جفت را به شما پيشنهاد مي كنند. اين قيمت معمولا كمي با قيمت بازار متفاوت است.

به عنوان مثال، اگر قيمت درخواستي يك ارز 1.1051-1.1053 باشد، اسپرد 0.0002 يا 2 پيپ است. پيپ اصطلاحي است كه براي بيان ميزان كارمزد كارگزار استفاده مي شود.

اسپرد يكي از راه هاي تعيين كميسيون كارگزار است. با اين حال، برخي از كارگزاران يك اسپرد متغير يا يك اسپرد ثابت را ارائه مي دهند، سپس تفاوت بين اسپرد بازار و اسپرد خود را در نظر مي گيرند.
يك اسپرد متغير ?

يك كارگزار براي جلوگيري از احتمال ضرر يا ريسك بازار، يك اسپرد متغير ارائه مي دهد. براي انجام اين كار، كارگزار يك كارمزد به اسپرد اضافه مي كند كه فضايي را براي نوسانات بازار در اسپرد باقي مي گذارد. اگر كارگزار بالقوه شما يك اسپرد متغير ارائه مي دهد، بايد اين كارمزد را هنگام معامله در نظر بگيريد.

يك اسپرد ثابت ?

اگر يك كارگزار يك اسپرد ثابت ارائه مي دهد، بدون توجه به جفت ارز، يك اسپرد از پيش تعيين شده خواهيد داشت. ايده اين است كه اسپرد كارگزاران بيشتر از اسپرد بازار باشد كه به آنها امكان مي دهد از تفاوت سود ببرند.

كار كردن با اسپردهاي قيمت ثابت آسان تر است و براي ثبات در هنگام خريد و فروش جفت ارز بهتر است.

برخي از كارگزاران نيز به ازاي هر 100000 واحد معامله، كميسيون دلار ثابتي دريافت مي كنند. به عنوان مثال، اگر 100 واحد معامله مي كنيد، بايد آن را در 0.01 ضرب كنيد تا قيمت كميسيون را بدست آوريد.

با اين كار، اگر با مارجين معامله مي‌كنيد، احتمالاً براي اين كار نيز نرخ بهره دريافت مي‌كنيد.

آخرين هزينه اي كه بايد از آن آگاه بود هزينه هاي نگهداري يك شبه است. برخي از كارگزاران اين هزينه را براي نگه داشتن يك موقعيت يك شبه دريافت مي كنند، اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه بازار بسته است، كه اغلب اتفاق نمي افتد. با اين حال، نيازي به پرداخت هزينه اي براي معاملات آتي نداريد، زيرا آنها از قبل هزينه را در اسپرد دارند.
حركت صنعت به سمت كارمزد صفر ?

كميسيون ها و كارمزدها در حال حاضر به گذشته تبديل شده اند. در سال 2019 تعداد زيادي از كارگزاران كارمزدهاي صفر را معرفي كردند كه باعث تغيير صنعت شد كه قبلاً هرگز سابقه نداشته است. اين يك تغيير شديد براي صنعتي بود كه زماني بر اساس كميسيون ساخته شده بود و راه را براي صنعت در دسترس تر هموار مي كند.

در 1 اكتبر 2019، شواب اعلام كرد كه سياست كارمزد صفر را براي سهام و وجوه قابل معامله در بورس معرفي خواهد كرد. اين سياست مستقيماً توسط TD Ameritrade و E*Trade دنبال شد و آغازي بود براي پايان دادن به جنگ قيمت كارگزاري كه با اصلاحات قوانين اوراق بهادار ايالات متحده در سال 1975 كميسيون هاي معاملات ثابت را حذف كرد.

اين منجر به افزايش كارمزدهاي برخي از كارگزاران فرصت طلب شد، در حالي كه چارلز شواب كارمزد آنها را در قيمت نسبتاً خوب 70 دلار در هر معامله نگه داشت. اين دوره كارگزار تخفيف را ايجاد كرد. رقابت سخت و فناوري بهبود يافته باعث كاهش افت قيمت شد و در سال 2019 به حدود 5 دلار كاهش يافت.

رابينهود، يك كارگزار مبتني بر اپليكيشن موبايل، پيشگام معاملات سهام بدون كميسيون و ETF بود و موفقيت آنها بدون شك در اين حركت صنعت نقش داشت. اين كارگزار نقشي را كه در كاهش قيمت كميسيون ايفا كردند در پست ده ميليون تشكر خود، وبلاگي كه نقطه عطف ده ميليون مشتري آنها را به اشتراك مي گذارد، برجسته كرد.

چگونه كارگزاران در يك صنعت بدون كميسيون درآمد كسب مي كنند؟ ?

اگرچه كارگزاران به طور سنتي بسياري از درآمدهاي خود را از طريق كميسيون به دست مي‌آوردند، اما همچنان از طريق روش‌هاي ديگر نيز درآمد زيادي كسب مي‌كنند.

يكي از راه هايي كه كارگزاران مي توانند به كسب درآمد ادامه دهند، سرمايه گذاري يا قرض دادن پولي است كه مشتريان از آن استفاده نمي كنند. به عنوان مثال، كارگزار پول نقدي را كه در حساب‌هاي مشتريان سرمايه‌گذاري نشده بود، مي‌گرفت و آن را در يكي از شركت‌هاي تابعه بانكي خود قرار مي‌داد.

البته، مشتريان در اين مورد نيز سود دريافت مي‌كنند – شواب به معامله‌گران 0.12 درصد سود و 0.5 درصد براي حساب‌هاي بيش از 1 ميليون دلار مي‌پردازد. شما مي توانيد كميسيون بيشتري را در حساب هاي ديگر، به ويژه حساب هاي خود كارگزاران، دريافت كنيد.
بياموزيد كه چگونه بهترين باشيد و از ضرر جلوگيري كنيد ?

فاركس مين زميني يك صنعت است. ناسازگار، غيرقابل پيش بيني، فرار و مخاطره آميز است. همچنين براي سرمايه گذاران جوان تر در دسترس تر مي شود و براي بسياري نيز بازار نسبتا جديدي است.

و بنابراين، چيزهاي زيادي براي يادگيري وجود دارد، و تا زماني كه مقدار زيادي تجربه به دست آوريد، واقعاً از برخي دوره‌ها يا راهنمايي‌هاي فاركس در طول مسير موفقيت خود بهره خواهيد برد.

در ابتدا، مبتديان ممكن است تحت تاثير قيمت گذاري ارز قرار بگيرند. ممكن است ندانيد كه چگونه براي جلوگيري از موقعيت‌هاي مخاطره‌آميز و زيان‌هاي بزرگ، استراتژي يا برنامه‌اي ايجاد كنيد.

براي اينكه بهتر بدانيد كارگزار فاركس چيست؟ كليك كنيد:

https://tokenist.com/investing/what-is-a-forex-broker/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۰:۵۷ توسط:سارا موضوع: نظرات (0)